onsdag 30. mai 2012

Kjole til lillesøster


Jeg kan ikke annet enn å bli imponert over de som rekker alt... Lillebaby har fått seg kjole i gave fra min gode venninne. Hun er tobarnsmor og i full jobb, og rekker så mange fine prosjekter. Kan jeg få litt inspirasjon?

Når sko fra mormor passer perfekt til kan det vel ikke bli bedre?

Bildene er tatt for noen uker siden, så vi har fått det litt grønnere på jordet bak huset. Men været overrasker stadig - i dag våknet vi opp til en helt hvit verden. Ikke helt det jeg drømmer om må jeg si... nå har jeg lyst til å fylle opp hagen med fine blomster - ikke snø!

Av andre nye ting er at vi har fått flislagt ferdig over kjøkkenbenken og malt veggen... Alt hva man rekker når været er dårlig...

Vi har også laget en familieblogg slik at dere som kjenner oss kan få se litt mer personlige bilder. Den har vi kalt Finnmarksliv. Vi har derimot bestemt oss for å holde den lukket - i alle fall inntil videre. Så til familie og venner - send meg en mail så skal jeg legge dere til som lesere.  

Ingen kommentarer: